четверг, 13 января 2011 г.

У тюрмі письменники читали би «Кобзаря», Стуса та Гашека

Письменниця Марія Матіос заявляє про політичне переслідування її з боку Генеральної прокуратури. За її словами, 11 січня цього року працівник міліції Печерського району Києва робив обхід будинку, в якому родина Матіос наймала квартиру "ще за царя Гороха", і розшукував "громадянку М. Матіос", демонструючи її колишнім сусідам розпорядження генпрокурора та ксерокопії сторінок книжки письменниці. Про це повідомляє «Українська правда»
У помешканні письменницького подружжя Марини Брацило та Юрія В. Ноги днями також відбувся обшук. 

«Перший» поцікавився в письменників: які б три речі вони взяли з собою у в’язницю, якби їх посадили за літературну діяльність та національну ідею у творах?

1. Богдан-Олег Горобчук, письменник. Народився у Житомирі. 

- Книгу Олега Лишеги «Снігові і вогню», фото коханої, дулю в кишені. 





2. Артем Полежака, поет. Народився в Харкові. 

- Зошит і дві ручки) 






3. Іван Андрусяк, поет, прозаїк, літературний критик, перекладач. Народився в с. Вербовець, Косівський район, Івано-Франківська область. 

- Я не займаюся жодною незаконною діяльністю, тим паче терористичною; ба навіть політикою я не займаюся; я пишу добрі книжки, останнім часом усе більше дитячі; мене АБСОЛЮТНО немає за що садити в тюрму - як і мою землячку, пані Марічку Матіос, яку я дуже поважаю, як і Марину Брацило та Юрка Ногу, як і НІКОГО з моїх друзів і колеґ. За великим рахунком, я НЕ ВІРЮ в те, що в нас знову колись дійде до саджання письменника в тюрму за його творчість! Тому я ніколи не думав і думати не хочу про те, що би я з собою в тюрму брав! Це абсолютна дурня!!! Я думаю - і ми всі маємо думати - про те, як ЦИВІЛІЗОВАНО, ЗАКОННИМИ МЕТОДАМИ показати цим ідіотам, які тепер волею випадку опинилися при владі, що їхня влада НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ І НІКОЛИ НЕ ПОШИРЮВАТИМЕТЬСЯ на сферу творчості та інтелекту. А показати ми це зможемо тільки тоді, коли на кожен такий випадок, як із пані Марчікою, як із Олегом Шинкаренком, як із Мариною та Юрком реагуватимемо оперативно, гостро, а найголовніше - ВСІ!!! А якщо наперед злякаємося міфічної тюрми і почнемо одне одного "здавати" - ну, тоді вже можна буде думати про те, що й куди з собою брати. 

4. Андрій Кокотюха, письменник. Народився в Ніжині. 

- Роман Гашека "Пригоди бравого вояка Швейка" видавництва "А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА", збірник Висоцького і оповідання Конан Дойла. Тобто, три книжки. Але я не певен, що в українську тюрму взагалі дозволяють щось із собою брати. В мене і книжки, думаю, заберуть... А переслідування Марії Матіос не політичне, а дебільне. Жодної політики тут нема, інакше б уже давно пояснили. Просто один довбодятел написав заяву, а інші дуроломи на неї реагують. 

5. Таня Малярчук, письменниця. Народилася в Івано-Франківську. 

- Сигарети, томик поезії Василя Стуса та напильник, щоб звідти втекти. 








6. Володимир Цибулько, поет, перекладач, есеїст і політичний діяч. Народився на Черкащині в селі Хмільна. 

- «Кобзар», папір і олівці!

Комментариев нет:

Отправить комментарий